Helpdesk
Wij staan graag voor u klaar om u te ondersteunen met EKKLESIA.
U kunt daarvoor het beste eerst contact opnemen per e-mail.
Hulp op afstand
Bij bijzondere problemen kunt u hulp op afstand via internet aanvragen.
De EFKA-SOFT helpdesk kan uw scherm dan via internet bekijken terwijl u uw PC bedient, of andersom.
Dit gebeurt uitsluitend op uitnodiging van uzelf en zolang u dit zelf wenst.
Het werkt heel eenvoudig, en wel als volgt:
- Overleg vooraf met de EFKA-SOFT helpdesk, zodat deze klaar staat om uw scherm over te nemen
- Download het programma AnyDesk
- Kies ‘uitvoeren’ en ga (2x) akkoord.
- Start het programma AnyDesk
- Er verschijnt dan een schermpje met “Deze werkplek”, met daaronder uw werkpleknummer.
- Wanneer u zover bent kunt u bellen. U geeft dan telefonisch uw werkpleknummer door.
- Wij nemen uw scherm dan over (nadat u akkoord hebt gegeven op de verbinding) en gaan voor u kijken wat we kunnen vinden.
- U kunt meekijken wat we doen en zonodig de controle overnemen.
- Zodra de verbinding verbroken is, wordt het programma gestopt. U kunt het programma op uw computer laten staan voor latere hulpvragen.