Helpdesk
Wij staan graag voor u klaar om u te ondersteunen met EKKLESIA.
U kunt daarvoor het beste eerst contact opnemen per e-mail.
Hulp op afstand
Bij bijzondere problemen kunt u hulp op afstand via internet aanvragen.
De EFKA-SOFT helpdesk kan uw scherm dan via internet bekijken terwijl u uw PC bedient, of andersom.
Dit gebeurt uitsluitend op uitnodiging van uzelf en zolang u dit zelf wenst.
Het werkt heel eenvoudig, en wel als volgt:
- Overleg vooraf met de EFKA-SOFT helpdesk, zodat deze klaar staat om uw scherm over te nemen
- Download het programma TeamViewer
- Kies ‘uitvoeren’ en ga (2x) akkoord.
- Er verschijnt dan een schermpje met “Wachten op sessie”, met daaronder “Uw ID” en “Wachtwoord”.
- Wanneer u zover bent kunt u bellen. U geeft dan telefonisch uw ID en Wachtwoord door.
- Wij nemen uw scherm dan over en gaan voor u kijken wat we kunnen vinden.
- U kunt meekijken wat we doen en zonodig de controle overnemen.
- Zodra de verbinding verbroken is, wordt het programma gestopt en automatisch weer van uw computer verwijderd zonder sporen achter te laten